آخرین خبرها
خانه » ۱۳۹۳ » دی (برگ 3)

بایگانی ماهانه: دی ۱۳۹۳

رئیس هیئت جودو استان تهران از باشگاه ارشاد شهرری بازدید کرد

رئیس هیئت جودو استان تهران از باشگاه ارشاد شهرری بازدید کرد

رئیس هیئت جودو و کوراش استان تهران به همراه استاد کیهان رئیس کمیته فنی هیئت، از باشگاه ارشاد شهرری بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران، داود بلوطی در ادامه بازدید های خود از باشگاه های فعال در این استان، از باشگاه ارشاد شهرری دیدن کرد و از فریدون محسنی مربی با سابقه باشگاه و ... ادامه مطلب »

سالروز درگذشت اسوه اخلاق و مردانگی جهان پهلوان غلامرضا تختی گرامی باد

سالروز درگذشت اسوه اخلاق و مردانگی جهان پهلوان غلامرضا تختی گرامی باد

هیئت جودو و کوراش استان تهران، ۱۷ دی، چهل و هفتمین سالروز در گذشت اسوه اخلاق و مردانگی، جهان پهلوان غلامرضا تختی را گرامی می دارد. به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران، نمایندگان جودو امروز در ابن بابویه برسر مزار جهان پهلوان حاضر خواهند شد.  گفتنی است مراسم چهل و هفتمین سالروز در گذشت جهان پهلوان ... ادامه مطلب »

آسیب های ورزشی و درمان آن-قسمت دوم

آسیب های ورزشی و درمان آن-قسمت دوم

آسیب های ورزشی و درمان آن-قسمت دوم   درد پایین کمر اگرچه این عارضه بیشتر در افراد چاق و کم تحرک اتفاق می افتد، اما ممکن است برای دونده ها، دوچرخه سواران، گلف و تنیس بازان نیز پیش بیاید. مهمترین عامل ایجاد این عارضه، انجام غلط و نادرست حرکات کششی است. پیشگیری و درمان: اگرچه بیشتر انواع این عارضه قابل ... ادامه مطلب »

تسلیت به استاد حشمت اله رشیدی؛ مراسم ختم فردا در مسجد حجت ابن الحسن(ع)

هیئت جودو و کوراش استان تهران، درگذشت خواهر گرامی استاد حشمت اله رشیدی را به وی و خانواده محترمش تسلیت می گوید. به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران، این هیئت ضمن ابراز همدردی با استاد رشیدی، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه طلب رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم ایشان، صبر و شکیبایی ... ادامه مطلب »

آسیب های ورزشی و درمان آن – قسمت اول

آسیب های ورزشی و درمان آن – قسمت اول

آسیب های ورزشی و درمان آن– قسمت اول آسیب های ورزشی انواع مختلف دارند، اما قسمت های ویژه ای از بدن هستند که بیش از سایر اعضاء در خطر صدمه خوردن هستند. در این مقاله متداول ترین صدمات و جراحت های ورزشی را به شما معرفی می کنیم و راه های جلوگیری و درمان آنها را نیز بیان می کنیم. ... ادامه مطلب »

دو مربی و قهرمان اسبق تیم ملی به کادر مربیگری تیم جودو تهران پیوستند

دو مربی و قهرمان اسبق تیم ملی به کادر مربیگری تیم جودو تهران پیوستند

هیئت جودو و کوراش استان تهران، از افزوده شدن دو مربی و قهرمان اسبق تیم ملی به کادر مربیگری تیم تهران خبر داد. به گزارش روابط عمومی هیئت جودو و کوراش استان تهران، تیم تهران برای حضور مقتدرانه در مسابقات بزرگسالان کشور، حسین قمی و حامد ملک محمدی دو نفر از قهرمانان اسبق ملی را به کادر فنی خود اضافه نمود. ... ادامه مطلب »

شیوه کاهش وزن در ورزشکاران

شیوه کاهش وزن در ورزشکاران

  برای رساندن ورزشکار به وزن خاص باید از ۱۵ روز قبل از مسابقه، وی را تحت نظر متخصص تغذیه قرار داد و با اصول غذایی، به نحوی که ذخیره غذایی بدن او کم نشود، برای کاهش وزنش برنامه ریزی کرد، زیرا با روش هایی مثل سونا یا مصرف داروهای مدرن راندمان کاری ورزشکار کاهش می یابد؛ برای مثال یک ... ادامه مطلب »

۲۶ نکته برای قهرمان شدن به قلم باب داگلاس

۲۶ نکته برای قهرمان شدن به قلم باب داگلاس

” باب داگلاس ” پرافتخارترین مربی کشتی آزاد تمام دوران کشتی امریکا بیش از ۱۰ سال است که از مربی گری حرفه ایی در سطح های ملی این کشور کناره گیری کرده و چند سالی هم هست که حتی از سرمربی گری تیم کشتی دانشگاه ایووا امریکا نیز استعفا داده و تنها به عنوان مشاور” کائل ساندرسون ” شاگرد خود ... ادامه مطلب »

مسابقات نوازا

ادامه مطلب »

تمرین هوازی و تمرین بی‌هوازی

تمرین هوازی و تمرین بی‌هوازی

تمرین هوازی و تمرین بی‌هوازی به منظور ایجاد انقباض در عضله و در نهایت ایجاد حرکت نیاز به انرژی می‌باشد. این انرژی از شکسته شدن ماده‌ای به نام آدنوزین تری فسفات (ATP ) در سلول عضله ایجاد می‌شود. برای تولیدی ATP دو دستگاه تولید انرژی به نام‌های دستگاه هوازی و دستگاه بی‌هوازی وجود دارد. با مراجعه به کتابهای فیزیولوژی ورزش ... ادامه مطلب »

بازگشت به تمرین جودو بعد از مصدومیت

بازگشت به تمرین جودو بعد از مصدومیت

بازگشت به تمرین جودو بعد از مصدومیت   سؤال های زیادی از طـرف کسـانی کـه بـه تـازگـی صدمات جسـمـی وارده در بـاشــگـاه هـای جودو را پشــت سرگـذاشته اند و می خواهـند دوباره به سمت جودو بازگردند پرسیده می شود، اما خیلی مشتاق برای پـاسخگویی به آنـهـا نـبـودم چـون فـکر مـی کـنـم بـهـتـر اســت که بیماران تـوصیـه ی پـزشـکـان خود را ... ادامه مطلب »

نکات کلیدی روز قبل از مسابقه

نکات کلیدی روز قبل از مسابقه

نکات کلیدی روز قبل از مسابقه: ·   برای اینکه  بهترین کارایی را داشته باشید روز قبل از مسابقه استراحت ذهنی و فیزیکی کاملی داشته باشید. ·   فعالیتهای فیزیکی شدید و تمرینات شدید را محدود نمائید. ·   این روز آخرین فرصتی است که شما باید  مطمئن شوید ذخایر گلیکوژن بدنتان کامل است. ·   کربوهیداتهای که مصرف می کنید باید  نشاسته بالایی ... ادامه مطلب »